De ideale IT voor jou als huisarts, apotheker of zorggroep

De moderne werkplek

Dag in dag uit werk je in hetzelfde HIS of AIS, in Word of Teams en je weet inmiddels precies waar je moet klikken om iets gedaan te krijgen. De hamvraag: biedt je huidige IT wel de optimale ondersteuning bij je werk, of kan het slimmer?

Die vraag wordt urgenter nu apotheken onder druk staan en huisartsen te veel taken hebben. Want met een slimmere IT-inrichting krijg je meer gedaan in minder tijd. Je snijdt onnodige handelingen of frustraties uit het proces en bent tegelijk klaar voor verdere verbeteringen in de nabije toekomst. Door onze jarenlange ervaring weten we precies welke IT-inrichting een modern gezondheidscentrum, apotheker of huisarts nodig heeft. Die IT hebben we soepel op elkaar afgestemd en in kant-en-klare werkplekken voor je gebundeld.

  • Optimaal efficiënt werken
  • Altijd en overal aan de slag
  • Werken volgens de laatste veiligheidsnormen
  • Altijd up-to-date
  • Persoonlijke werkomgeving op basis van functierollen

Arcus IT

Nu hebben we de mogelijkheid om patiënten zorg op afstand te bieden. We kunnen ze nu de juiste tools geven en zij kunnen de betrouwbaarste informatie met ons delen. Zo kunnen we patiënten beter feedback geven en kunnen we ze blijven begeleiden, ook al kunnen we ze niet op de praktijk ontvangen. Dat is heel fijn.

Cyreille Halberstadt-Wolfs, praktijkmanager LCG-Hagi

 

Het totale

ICT-ecosysteem

Alles voor de eerstelijnszorg

Laten we bij het begin beginnen. Jouw totale werkplek bestaat uit verschillende onderdelen: van e-mail en ketenzorgapplicaties tot het zorgnetwerk en telefonie. Alles speelt een belangrijke rol in jouw dagelijkse processen en is van invloed op je werkplek.

We hebben met behulp van onze jarenlange ervaring in de branche dit volledige ‘ecosysteem’ voor de eerstelijnszorg in kaart gebracht. Je kunt hier met verschillende leveranciers op diverse manieren invulling aan geven, maar in dit overzicht zijn alle aspecten opgenomen waar de moderne huisarts of apotheker om vraagt.

In het centrum van het ecosysteem vind je Zorg Anywhere, de werkplek die jou in staat stelt om daadwerkelijk gebruik te maken van alle applicaties en oplossingen. Deze hebben wij volledig ontwikkeld voor de eerstelijnszorg. De technische invulling hiervan is afhankelijk van het type applicaties dat je momenteel gebruikt.

Stap in de juiste richting

Steeds meer applicaties worden Cloud-based en daarmee is Modern Workplace de toekomstgerichte oplossing voor de eerstelijnszorg. Mocht jouw organisatie hier nog niet klaar voor zijn, dan is Cloud Desktop of de hybride variant een mooie stap in de juiste richting.

On Premise

Jullie werken grotendeels nog met lokaaldraaiende applicaties die alleen toegankelijk zijn vanaf kantoor.

Cloud Desktop

Jullie maken gebruik van een virtuele desktop-oplossing, waarop applicaties toegankelijk vanaf externe locaties.

Hybride

Een deel van de collega’s met een extern bureaublad terwijl de rest al volledig met Cloud-applicaties werkt.

Modern Workplace

Jullie werken vanuit een centraal dashboard volledig in de Cloud en alle applicaties werken slim samen.

Jouw routekaart naar de moderne zorgwerkplek?

Laten we samen een concreet plan van aanpak maken!

Pakketten

Varianten Arcus IT Modern Workplace

Eenvoudig

Instapwerkplek voor de minst veeleisende medewerker. Online versies van Office en gericht op samenwerken.

Bevat:

  • Microsoft 365 F3
  • Windows licentie
  • Online Office-applicaties
  • Azure Active Directory (P1)
  • E-mail (2GB)
  • Windows Autopilot
  • Data in Sharepoint
  • Data in OneDrive (2GB)
  • Tweestapsverificatie (MFA)
  • Single Sign-on
  • Microsoft 365 Back-up
  • Microsoft Teams
  • Device Management
  • Windows Defender
  • Identify Management
  • All-in beheer (5×10)

Profiel:

  • Eenvoudige werkzaamheden
  • Veel onderweg
  • Vrijwel alleen SaaS-applicaties
  • Weinig Office gebruik
  • Samenwerken
  • Videobellen

Maandelijks
€19,70

Eenmalig
€0,00

Zorgeloos

Werkplek voor de gemiddelde medewerker. Online versies van Office, gericht op samenwerken en productiviteit.

Bevat:

  • Alles van Eenvoudig
  • Microsoft 365 F3
  • Microsoft 365 Business Basic
  • E-mail (50GB)
  • Mail archivering
  • Data in SharePoint
  • Data in Onedrive (1TB)

Profiel:

  • Standaard werkzaamheden
  • Zowel mobiel als op kantoor/thuis
  • Veel SaaS maar ook legacy applicaties
  • Veel office gebruik
  • Samenwerken
  • Videobellen

Maandelijks
€24,80

Eenmalig
€0,00

Compleet

Meest uitgebreide werkplek. Lokale versies van Office, aangevuld met uitgebreide security en datamanagement-opties.

Bevat:

  • Alles van Zorgeloos
  • Microsoft 365 Business Premium
  • Lokale Office-applicaties
  • Application Management
  • Defender for Business

Profiel:

  • Standaard werkzaamheden
  • Zowel mobiel als op kantoor/thuis

Maandelijks
€31,60

Eenmalig
€0,00

Samen een concreet plan van aanpak maken? Ik help je graag!

Habib Oubanabdellah
ICT-adviseur Eerstelijnszorg