Het geruste gevoel dat je IT in topconditie verkeert

Beheer en support

Werkt je IT niet zoals je wilt, of hapert er zelfs iets? Bel meteen onze servicedesk, wij zoeken uit waar het aan ligt en helpen je meteen op weg. Beter nog: we onderhouden je hele IT-ecosysteem voor je, zodat we eventuele haperingen voorkomen. Onze ervaren experts zorgen er met liefde en vakmanschap voor. De programma’s die je bij ons afneemt houden we up-to-date, we voeren onderhoudswerkzaamheden uit, monitoren de prestaties en treffen eventuele verbeteringen. In sommige gevallen kunnen we dat ook doen met software die je al had. Jij hoeft nergens meer aan te denken, wij regelen het allemaal.

  • Support bij alle vragen
  • Deskundig onderhoud
  • Netwerkbeheer
  • Werkplekbeheer
  • En al het andere beheer

Beheer door één partij

Stel dat bepaalde IT in je praktijk of apotheek niet goed functioneert, waar ligt het dan aan? En wie bel je? Niks is zo storend als een expert die je situatie bekijkt en je doodleuk vertelt dat de oorzaak ‘niet binnen zijn verantwoordelijkheid’ ligt. Waarna je de volgende mag bellen. Daar kunnen wij slecht tegen. Onze ervaring leert sowieso dat IT een wisselwerking is tussen allerlei elementen. Precies om die reden wil je niet afhankelijk zijn van meerdere partijen. Dus bij deze een advies: breng het beheer van al je verschillende IT onder bij dezelfde partij. Dan worden eventuele haperingen het snelst opgelost.

Welkom bij de servicedesk

Hoe goed je IT ook organiseert, er kan altijd een storing optreden. Beeld je bijvoorbeeld eens in dat je telefonie niet werkt en je hele praktijk of apotheek onbereikbaar is. Wat doe je dan? Bij onze ervaren servicedesk is je probleem in deskundige handen. We kennen je IT-ecosysteem en kunnen met gerichte vragen snel de oorzaak van de hapering lokaliseren. Waarna we het doeltreffend oplossen, soms al aan de telefoon. Ook als je medewerkers iets niet voor elkaar krijgen, of willen weten hoe een bepaalde functionaliteit werkt, zijn ze van harte welkom bij onze servicedesk. We delen onze kennis graag.

Hoe zorg jij dat je IT goed blijft presteren? Laten we de mogelijkheden eens bespreken.

Habib Oubanabdellah
ICT-adviseur Eerstelijnszorg

Veelgestelde vragen over beheer, support en devices

Ja, dat kunnen we. We moeten de apparaten eenmalig inventariseren en koppelen aan onze beheertool.
We werken hiervoor samen met een partner, op basis van het aantal maanden dat je het leasecontract wilt laten duren.
Vanwege de pandemie duren de hardwareleveringen langer dan gebruikelijk. Normaal gesproken kun je, afhankelijk van de hoeveelheid, uitgaan van 1 dag tot 2 weken.
Nee, je kunt per medewerker bekijken wat het beste past bij zijn of haar werkplek. Ons advies is wel eigenlijk altijd laptops, zodat je in principe vanaf elke locatie kunt werken.