
Cloud-telefonie
Bereikbaarheid is een belangrijk thema in de eerstelijnszorg. Hoe zorg je ervoor dat je goed bereikbaar bent voor patiënten, zonder dat medewerkers overspoeld raken of dat dit ten koste gaat van wat er in de praktijk gebeurt?
Dankzij onze jarenlange ervaring met bereikbaarheid in de branche en onze mooie Cloud-telefonieoplossing zijn we in staat om jouw telefonieproces slim in te richten. Of het nu gaat om keuzemenu’s, wachtrijen, doorschakelen of rapportages: dankzij deze oplossing is het allemaal mogelijk. Daarbovenop werken we graag met slimme oplossingen die speciaal voor de eerstelijnszorg zijn ontwikkeld en waarmee je bijvoorbeeld gebruikmaakt van een terugbelsysteem.
Hoe we het ook doen, wij nemen graag het beheer van al je telefonie uit handen, zodat jij hier geen omkijken meer naar hebt.
- Slimme oplossingen speciaal voor jouw praktijk
- Talloze functionaliteiten
- Eenvoudig op- en afschalen
- Volledige flexibiliteit
- 20% besparen op je belkosten
- 1 volledig geïntegreerde telefonieoplossing

Cloud-telefonie
Bel volledig via je internetverbinding! Met onze Cloud-telefonieoplossing kun je altijd rekenen op glasheldere audio en een flexibel abonnement. Je kan eenvoudig op- en afschalen, de belkosten vallen over het algemeen een stuk lager uit en je hoeft ook niet te investeren in een telefooncentrale.
Mobiele telefonie
Voor mobieletelefonieabonnementen maken wij gebruik van het betrouwbare netwerk van KPN. Hiermee krijg je nog meer data, keuzevrijheid en flexibiliteit in je abonnement.
Terugbelsysteem Aurora teleQ
In veel huisartsenpraktijken is telefonie een flinke belasting. Doktersassistentes zijn constant bezig met het beantwoorden van telefoontjes, patiënten in de wacht zetten, bandjes inspreken en doorverbinden. De stress stijgt en patiënten worden ongeduldig en raken gefrustreerd. De oplossing? Ons preferred partnership met Aurora teleQ! Hierdoor voegen wij gemakkelijk een slimme terugbelfunctionaliteit toe aan jouw telefonieomgeving. Geen lange wachtrijen meer, maar ontspannen assistentes en tevreden patiënten die worden teruggebeld wanneer ze aan de beurt zijn.

Integratie Medicom
“Wat is uw naam en geboortedatum?”: de onpersoonlijke start van het gemiddelde gesprek tussen huisarts en patiënt. Herkenbaar binnen jouw praktijk? Dat kan tegenwoordig gelukkig anders. Dankzij een nauwe samenwerking met PharmaPartners koppelt onze VoIP-telefonieoplossing naadloos met het Huisarts Informatie Systeem (HIS) Medicom. Hierdoor zijn gegevens van inkomende bellers direct zichtbaar. Patiënten worden altijd persoonlijk benaderd en onverstaanbare gesprekken zorgen niet langer voor foutmarge. En je hebt ook nog de mogelijkheid om rechtstreeks vanuit het patiëntdossier uitgaand te bellen.