Zorg Anywhere

Dé complete werkplekoplossing voor de eerstelijnszorg

Boek een roadmapsessie

Anytime, Anywhere

Ontdek Zorg Anywhere, dé complete werkplek voor de eerstelijnszorg in Nederland. Niet alleen volledig afgestemd op jouw specifieke processen en vertrouwde applicaties, maar ook helemaal toekomstbestendig, veilig en volgens alle geldende wet- en regelgeving.

Het resultaat? Een werkplek die jou en je medewerkers in staat stelt om zonder gedoe, onnodige extra handelingen en frustraties het werk te doen. Jullie krijgen meer gedaan in minder tijd, waardoor er extra tijd en aandacht ontstaat voor patiënten en de zorg.

Daarom Zorg Anywhere

  • Beter en efficiënter samenwerken
  • Altijd en overal aan de slag
  • Veilig informatie delen was nog nooit zo gemakkelijk
  • Een werkplek zonder poespas
  • Werken volgens de laatste veiligheidsnormen
  • Eenvoudig beheer
  • Altijd up-to-date
  • Persoonlijke werkomgeving op basis van functierollen

Arcus IT

Nu hebben we de mogelijkheid om patiënten zorg op afstand te bieden. We kunnen ze nu de juiste tools geven en zij kunnen de betrouwbaarste informatie met ons delen. Zo kunnen we patiënten beter feedback geven en kunnen we ze blijven begeleiden, ook al kunnen we ze niet op de praktijk ontvangen. Dat is heel fijn.

Cyreille Halberstadt-Wolfs, praktijkmanager LCG-Hagi

 

Het totale

ICT-ecosysteem

Alles voor de eerstelijnszorg

Laten we bij het begin beginnen. Jouw totale werkplek bestaat uit verschillende onderdelen: van e-mail en ketenzorgapplicaties tot het zorgnetwerk en telefonie. Alles speelt een belangrijke rol in jouw dagelijkse processen en is van invloed op je werkplek.

We hebben met behulp van onze jarenlange ervaring in de branche dit volledige ‘ecosysteem’ voor de eerstelijnszorg in kaart gebracht. Je kunt hier met verschillende leveranciers op diverse manieren invulling aan geven, maar in dit overzicht zijn alle aspecten opgenomen waar de moderne huisarts of apotheker om vraagt.

In het centrum van het ecosysteem vind je Zorg Anywhere, de werkplek die jou in staat stelt om daadwerkelijk gebruik te maken van alle applicaties en oplossingen. Deze hebben wij volledig ontwikkeld voor de eerstelijnszorg. De technische invulling hiervan is afhankelijk van het type applicaties dat je momenteel gebruikt.

 

Boek een roadmapsessie

Stap in de juiste richting

Steeds meer applicaties worden Cloud-based en daarmee is Modern Workplace de toekomstgerichte oplossing voor de eerstelijnszorg. Mocht jouw organisatie hier nog niet klaar voor zijn, dan is Cloud Desktop of de hybride variant een mooie stap in de juiste richting.

On Premise

Jullie werken grotendeels nog met lokaaldraaiende applicaties die alleen toegankelijk zijn vanaf kantoor.

Cloud Desktop

Jullie maken gebruik van een virtuele desktop-oplossing, waarop applicaties toegankelijk vanaf externe locaties.

Hybride

Een deel van de collega’s met een extern bureaublad terwijl de rest al volledig met Cloud-applicaties werkt.

Modern Workplace

Jullie werken vanuit een centraal dashboard volledig in de Cloud en alle applicaties werken slim samen.

Modern Workplace

Modern Workplace is uitermate geschikt voor gebruikers die voornamelijk gebruikmaken van Microsoft-programma’s en online applicaties. Deze worden namelijk volledig geïntegreerd op een apparaat, zoals een laptop, waardoor gebruikers niet langer hoeven in te loggen op een online desktop. Zij kunnen direct aan de slag.

Boek een roadmapsessie

Als andere apothekers ook zouden overstappen naar Office 365, dan zou ik ze adviseren om de implementatie te laten doen door een partij die bekend is binnen de pharmacie of binnen de gezondheidszorg. Dan verloopt het allemaal een stuk efficiënter!

Mariëlla de Rooij-Duran, eigenaar van Service Apotheek Pendrecht,
Apotheek Tarwezigt en Apotheek Zuidplein

Arcus IT

Pakketten

Varianten Arcus IT Modern Workplace

Simpel

Instapwerkplek voor de minst veeleisende medewerker. Online versies van Office en gericht op samenwerken.

Bevat:

  • Microsoft 365 F3
  • Online Office-applicaties
  • Dynamische startpagina (Ydentic)
  • E-mail (2GB)
  • Data in Sharepoint/OneDrive
  • Microsoft 365 Back-up
  • Teams
  • Device Management
  • Windows Defender
  • Identify Management
  • All-in SLA (5×10)

Profiel:

  • Eenvoudige werkzaamheden
  • Veel onderweg
  • Vrijwel alleen SaaS-applicaties
  • Weinig Office gebruik
  • Samenwerken
  • Videobellen

Maandelijks
€27,50

Eenmalig
€0,00

Zorgeloos

Werkplek voor de gemiddelde medewerker. Lokale versies van Office, gericht op samenwerken en productiviteit.

Bevat:

  • Alles van Simpel
  • Microsoft 365 Business Premium
  • Lokale Office-applicaties
  • E-mail (50GB)
  • Windows Autopilot
  • Application Management
  • Microsoft Defender Office 365
  • All-in SLA (24×7)

Profiel:

  • Standaard werkzaamheden
  • Zowel mobiel als op kantoor/thuis
  • Veel SaaS maar ook legacy applicaties
  • Veel office gebruik
  • Samenwerken
  • Videobellen

Maandelijks
€53,00

Eenmalig
€0,00

Veilig

Meest uitgebreide werkplek voor de veeleisende medewerker. Office lokaal aangevuld met security en datamanagement.

Bevat:

  • Alles van Zorgeloos
  • Microsoft 365 E5
  • E-mail (100GB)
  • Compliance
  • Business Intelligence (Power BI)
  • Azure Information Protection
  • Classificatie van data
  • Bellen via Teams

Profiel:

  • Standaard werkzaamheden
  • Zowel mobiel als op kantoor/thuis

Maandelijks
€89,50

Eenmalig
€0,00

Daarom Arcus IT

  • Ervaring met 500+ organisaties uit de eerstelijnszorg
  • Vestigingen door heel Nederland
  • 24/7 support
  • Advies over strategie, invulling en stappenplan
  • Eigen accountmanager
  • Kennisdeling en best practices
  • Single Point of Contact voor alle onderdelen van de werkplek
  • Gespecialiseerd in security en adoptie

Samen een concreet plan van aanpak maken? Ik help je graag!

Habib Oubanabdellah
ICT-adviseur Eerstelijnszorg